Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-11, 14:42   #1
hoppeballen
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
hoppeballen er på en erverdig vei
Unhappy

Går jo bare opp!

Heisann alle sammen!

Nå er jeg så frustrert! Jeg går jo bare opp, og ikke noe ned!
Jeg er 165 høy og veier 68 kg. Jeg ønsker å gå ned 5 kg, men alt jeg har oppnådd med ketolyse/atkins induksjon er å gå ned 1 kg og så rett opp igjen i løpet av nesten 3 måneder.
Jeg trener, jeg spiser fett (har prøvd både 75-20-5 og 80-18-2), men ingenting skjer. Spiser bare de "lovelige" matvarene, men alikevel skjer ingenting! Jeg har forsåvidt også vært i ketose uten sprekk i disse 3 månedene.
Jeg har også målt meg, men har ikke tatt av noe.

Typisk matinntak er:
Frokos: Proteinshake med olje og fløte
Lunch: Omelett/salat/middagsrester
Middag: Rent kjøtt med blomkål, brokkoli, stangselleri, sellerirot, salat, osv.

Jeg drikker ikke kaffi, bare en og annen usøtet fruktte med cocosa. Jeg pleide å spise nøtter, men har ikke gjort det de siste 3 ukene for å se om det var en partystopper.
Jeg har også prøvd å gå opp i kcal til ca 2300 kcal om dagen i stedenfor 1700 der jeg lå før.. resultat: jeg gikk opp igjen!

Jeg er helt i villrede! Jeg liker veldig godt å være i ketose, og ønsker jo å fortsette med det, men jeg kommer jo ingen vei!
Bør jeg gå over til Pre-vedlikehold eller Fedon? Jeg har jo alltid lagt lavt på karbo (før jeg kom i ketose) uten mye resultat.

Hadde satt utrolig pris på noen innspill og tips

hoppeballen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo og periodisk faste: 40 - 70 karber om dagen Svar med sitat