Maria: Blir en travel måned på deg fram mot jul da om du skal ta alle forberedelser sev, samt ta deg av syk mor og barn. Håper alt går greit og at mamman din raskt blir i god form igjen! Sanna: Gratulerer med salg av huset. Så utrolig kjekt å høre! Det ordnet seg ser du, det gjør ofte det om en tar tiden litt til hjelp. Jeg ser vel ikke helt at aktivitetsnivået her inne for tiden gjør at det ligger an til noe treff i desember. Jeg ser liksom ikke for meg at folk vil prioritere det når de ikke føler de kan prioritere tid her inne Personlig synes jeg det blir litt vanskelig å bruke penger på reise og hotell hvis bare ett par personer dukker opp, så jeg vil i alle fall gjerne vite hvem som prioriterer dette før jeg bestiller noe reise. Sov litt dårlig i natt etter det lange møtet jeg hadde i går kveld, så jeg har vært litt sløv i dag. Sovnet på sofaen etter frokost/lunch.... Nå begynner det å bli på tide å lage middag I dag tenkte jeg lage pizza på mama lupes lefser. Fyllet blir pepperoni, bacon, løk, sopp, paprika og selvfølgeig masse ost. Sulten jeg, så tro jeg skal starte med det samme