Sv: Reiser på ferie i 3 uker.
Opprinnelig lagt inn av jojomesteren, her.
Huff, det er en utfordring! Jeg skal 1 uke til Asia nå (med jobb) og lurer fælt på hvordan det skal gå. Fyller opp med baconcrisp, babybel og valnøtter i baggasjen som "reservemat". De fleste måltider blir i jobbsammenheng der man ikke kan bestille selv. Vurderer å klage på døgnvillhet for å forklare hvorfor jeg spiser så lite, og så spise noe annet på rommet om kvelden.
Riktignok er det mye grønnsaker der, men jeg er fortsatt på 15 g karbo om dagen, da er det ikke plass til mye grønnsaker.....
Vil veldig gjerne høre om andre har erfaringer fra reiser i slike land!
Kan du ikke spise "generell lavkarbo" den ene uka? Og så til frokost på vestlige hotell er det ikke noe problem. Da er det gjerne omelett eller eggerøre å velge fra.
Tiil lunch/middag så kan du ta en symbolsk skje ris og skyve rundt i sausen mens du spiser kjøtt og grønnsaker. Det er begrenset hvor mye skade ekstra grønnsaker i en uke kan gjøre dersom du holder deg unna øl til maten....