Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-11, 09:49   #5
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Reiser på ferie i 3 uker.

Opprinnelig lagt inn av jojomesteren, her.

Huff, det er en utfordring! Jeg skal 1 uke til Asia nå (med jobb) og lurer fælt på hvordan det skal gå. Fyller opp med baconcrisp, babybel og valnøtter i baggasjen som "reservemat". De fleste måltider blir i jobbsammenheng der man ikke kan bestille selv. Vurderer å klage på døgnvillhet for å forklare hvorfor jeg spiser så lite, og så spise noe annet på rommet om kvelden.
Riktignok er det mye grønnsaker der, men jeg er fortsatt på 15 g karbo om dagen, da er det ikke plass til mye grønnsaker.....
Vil veldig gjerne høre om andre har erfaringer fra reiser i slike land!

Kan du ikke spise "generell lavkarbo" den ene uka? Og så til frokost på vestlige hotell er det ikke noe problem. Da er det gjerne omelett eller eggerøre å velge fra.

Tiil lunch/middag så kan du ta en symbolsk skje ris og skyve rundt i sausen mens du spiser kjøtt og grønnsaker. Det er begrenset hvor mye skade ekstra grønnsaker i en uke kan gjøre dersom du holder deg unna øl til maten....