Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-05, 11:14   #167
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Har lagt ut en drøss med forskningsrapporter på dette forumet je...tror det er en 6-7 stykker, du finner dem her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6823

Har forresten flere rapporter jeg kommer til å legge ut når jeg får tid til det... så merk deg den tråden. De er på både norsk, engelsk og svensk, så du får teste språkkunnskapene underveis...

Ellers så vør du lese boka til Wolfgang Lutz "bedre uten brød" som nå er på norsk, hvor du får forklart det meste av bakgrunnen for dette kostholdet... de skal ha den hos velassorterte bokhandlere... når du har lest den, ja så vet du mere om dette kostholdet enn de fleste legene faktisk gjør i dag...

Så har du Skaldemans bok på svensk, hvor han forklarer hvordan han gjorde det. Han brukte akkurat denne metoden, noe han ble klar over etter et intervju med Mat & Helse.

Ellers kan du lese gamle Mat & Helse fra 2003 tror jeg det var, da skrev de mye om OE.

Skjønner du er skeptisk..det var også jeg...men etter en tid på OE, ja så forsvant all skeptisime når jeg merket at både helsa og kroppen ble bedre... men det må man kjenne på selv...

Nei,jeg tok ingen prøver før jeg la om...ser for meg det peset jeg ville fått hos legen min...

Og husk, det er ikke snakk om radikale forandringer, det er heller snakk om justeringer i forholdet mellom fett og proteiner... og da aller helst mettet fett (og det er vel det som får varselsbjellene dine til å ringe, skulle jeg tro...)

Men husk da også at dette kostholdet også ligger innenfor Mat& Helses egne kostanbefalinger...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat