Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-11, 17:53   #1
Jente1986
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 12
Jente1986 er på en erverdig vei

Hva skjer med vekten min?

Jeg startet på lchf i mai 2011, og gikk ned fra 76 kg til 71 ganske raskt (er 176 høy). Lå stabilt på rundt 71-73 kg, og følte meg superbra! Lå som regel i ketose, og spiste 15-20 gram karbo per dag. Fra slutten og august til slutten av oktober ble det endel utskeielser (dvs oftere enn før) pga. diverse, som resulterte i at jeg har gått oppnntil jeg i fra august har gått opp til 78 kg! Plutselig passer ikke buksa jeg endelig kom inn i heller Så langt i historien skjønner jeg jo at det selvfølgelig skyldes utskeielsene, men så skjønner jeg ikke fortsettelsen: de siste tre ukene har jeg vært streng, i ketose og alt, men allikevel har jeg ikke gått ned et gram -heller omvendt! Hva skjer? Fungerer ikke ketosen lenger? Her er hva jeg spiser en normal dag

2 fiberrik med makrell i tomat + majones + litt salt (skraper bort mesteparten av tomatsausen

Kjøtt eller fisk + smørdampet brokkoli + blomkålmos med fløte/seterrømme + smør til middag

2 egg + noen ost/spekeskinke/philadelphiaost-ruller + litt morrpølse til kvelds

Har noen et forslag til hva som skjer med kroppen min? Nå er jeg møkklei av å føle jeg gjør alt riktig, men ikke få noe tilbake Det skal også sies at selvom jeg ikke kommer inn i buksen jeg endelig kom inn i for noen måneder siden, kan jeg ikke se at jeg har lagt på meg i speilet Litt kanskje, men ikke så mange kilo! Og jeg har ikke trent noe unormalt styrketrening i det siste heller..

__________________


Jente1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse i perioder og generell lav-karbo ellers Svar med sitat