Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-11, 12:45   #9
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skjer med vekten min?

Opprinnelig lagt inn av Jente1986, her.

Føler ikke akkurat at jeg er for tynn når jeg har en BMI i grenseland til 25, bruker str. 32 i bukser og har en fettprosent på over 31 Og lchf funket jo fantastisk i vår, så jeg blir så suuur over at samme opplegg ikke funker nå!!

BMI på grensa 25 er jo normalverdi. Nettopp det du er, normal! Dessuten er BMI noe forbanna tull. Slutt å regne på denne tullemålegreia.

Siterer; Body Mass Index (BMI) (eller kroppsmasseindeks) er en formel som viser balansen mellom høyde og vekt. Det viser om en person er over- eller undervektig eller har normal vekt. Formelen er ikke helt eksakt. BMI-verdien for muskuløse og personer med tung benbygning kan ha en BMI verdi på over 25 uten å være overvektige. BMI skiller heller ikke mellom kroppsfett og muskler, selv om muskler veier mer enn fett. For å få en helt korrekt indikasjon måles fettinnholdet i blodet.

Ser du det jeg har utheva?
Nettopp derfor skal man aldri måle seg ut fra BMI.

Funker ikke ketolyse så er det jo bare å gjøre de endringer man kan tenke seg.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat