Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-11, 13:30   #13
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk
Red face

Sv: Tagatose - for godt til å være sant?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg leser det ikke sånn, jeg leser det som om at det er de som har "fruktose malabsorbsjon" - altså ikke er i stand til å spalte fruktose skikkelig - som bør være forsiktig med tagatose...?

Men jeg er usikker altså - tenker med meg selv "ser det ut som et sukker, lukter det som et sukker og oppfører det seg som et sukker - så er sannsynligheten stor for at det ER et sukker"... men er åpen for at jeg kan ta feil.

Hm... hvis det har ALLE egenskapene til sukker, så kankskje man kan bruke det sammen med gjær, og få deig til å heve Hvis noen bakeglade vil prøve så gi gjerne beskjed om hvordan det går