Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-11, 14:21   #14
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjer med vekten min?

Opprinnelig lagt inn av Jente1986, her.

Takk for svar Hva går paleoinspirert mat ut på? Jeg er virkelig 100% motivert, så klarer meg som regel fint uansett hvor strengt noe måtte føles

Paleo/primal blueprint går kort og godt ut på en lavkarbo (trenger ikke å være lavkarbo, men er som regel det) hvor man ikke spiser mat med ingredienser oppfunnet etter at mennesket begynte med jordbruk. Dvs man utelater raffinert sukker, alle former for glutenholdig mel, raffinerte oljer/margariner og tilsetningsstoffer.
Fokuset er på kjøtt, fisk, grønnsaker, nøtter og frukt - altså alt som en steinaldermann ville kunne spise. Du finner mer om en av disse retningene i signaturen min.