Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-11, 16:41   #10
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Vinn PT i et år!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Sikker på at de er PT? Mulig er de bare "ansatt" eller "veileder". Vi har drøssevis med folk i senteret men INGEN av de er PT

På SATSen min henger det laaaaaaaaaaaaange merrittlister for de personlige trenerene. Et par av dem er ikke utdannede som personlige trenere, nei. De jobber ikke så mye som PT, men blir innimellom ringt etter av folk som likevel synes de er flinke. De lærer bort mye tull.. De to som jobber som PT hver dag og som man blir tildelt om man ringer og bestiller PTtime, er begge fra USA og fikk PTutdannelsen sin i USA. Noe som stiller myeeeeeeeeeeee høyere enn å være utdannet i Norge, så vidt jeg har skjønt. Han ene har vært proff styrkeløfter osv, han er ikke så værst.

Det er ikke så mye gærnskap de gjør altså, men det er endel teknikkfokus som mangler.

Så her om dagen at på Elixia må man enten bare ha grunnfag idrett og 50 timer på "Elixiaskolen" eller godkjent PT-utdannelse.. Har man ikke PT-utdannels er man billigere, men får fortsatt jobbe som PT...Kunden må liksom få vite om at de ikke er godkjente da.

MEN. Bestekameraten til sambo ble tilbud jobb som personlig trener på Elixia og han har IKKE noe grunnfag idrett. Så.. skeptisk.

Dette er en av grunnene til at jeg holder meg på min gamle, slitte, umoderne SATS selvom Elixia bygger ut i det vide og det brede rundt omkring her.