Joda, Hypah...du har observert og erfart det mange av oss har opplevd. Men som en sa lenger oppe her...du må bare bruke kh-boosting i kortere perioder inntil du har nådd målvekt. Når en sørger for at kroppen får litt variasjon i kh-inntaket etter lengre perioder med stabilt kh-inntak vil kroppen skifte modus og du får et løft, både mentalt og fysisk.... Når en har mye fett å ta av og ikke har metabolske syndrom eller annen dritt...går en ned i vekt på en behagelig måte med lavkarbo/LCHF... Når en nærmer seg målvekt, eller når platåer skal en for det første ta det med ro psykisk - så kan en unne seg en kh-boost og skifte gir på sett og vis... Når det gjelder det psykiske; en har jo bevist at en greier å gå ned i vekt ved å skifte til lavkarbo/LCHF og da er det ikke feil å fortsette med det....så den tanken skal en bare begrave. Platåer er bare en tenkepause for kroppen...det må være tillatt. Det kan dessuten være sunt å ikke gå så kjapt ned i vekt. (Egen erfaring. Gikk for fort ned).. Men, om platået varer og varer kan en rive seg utav det ved å ta et kh-boost og prøve å endre på rutiner..... Kroppen kan også bli matlei og kjede seg...... Når en har få kg igjen til målvekt kan en begynne å leke seg med eksperimentering med forskjellig kh-inntak som du selv er inne på... Jeg har eksperimentert med mye rart nå etter at jeg har blitt normalvektig og har fått et nytt liv fysisk...Det er så gøy å se/kjenne hvordan forskjellig matinntak virker på kropp og sinn. Har gjennom dette året ++ lært meg selv å kjenne på nytt igjen etter å ha gått omkring i en smertefull ikketilstand i årevis gjennom å bo i en kropp jeg ikke trivdes med og spise mat jeg ikke hadde godt av.. Lykke til med eksperimenteringen din Hypah!!! Venter å få en rapport når du har kommet til en slags konklusjon....