Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-11, 22:21   #23
hoppeballen
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
hoppeballen er på en erverdig vei

Sv: Går jo bare opp!

hypah: Takk for utfyllende svar.
Jeg digger crossfit, men desverre bor jeg i England og de tilbyr ikke crossfit her Har vært med på de timene hjemme i Norge, men har ikke den muligheten her.
Jeg ser at du gjør veldig mye cardio.. Jeg pleide å trene mye cardio, men jeg har fått øynene opp for litt mer styrke. Det er veldig gøy + jeg liker tanken på å stramme opp og bli mer definert. Selv om jeg selvfølgelig må få ned fettprosenten via cardio for å se resultatene.
Jeg kommer nok til å prøve å variere litt mer med en langkjøring i uka, en intervalltrening i uka og en tung spinning slik som du beskrev. Men jeg legger nok på litt mer styrke.
Jobber med slyngetrening og kettlebells også og liker det. Veldig gode intergrerende, dynamiske øvelser

Tror det jeg kan ta fra dette er at jeg må bli litt mer organisert i cardiotreningen min og variere intensiteten for å påføre kroppen min et lite sjokk.
Forhåpentligvis vil det gi fettforbrenningen et lite sjokk.

Fant forresten en kalkulator for proteininntak for oss på low carb diett: http://www.phlaunt.com/lowcarb/DietMakeupCalc.php

Takk for alle svar! Har fått en ny giv nå og er klar for å smelte disse siste slitsomme kiloene

hoppeballen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo og periodisk faste: 40 - 70 karber om dagen Svar med sitat