Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-05, 23:08   #20
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Når jeg har gått ned 30 kg....

Hei Iset!
Om du fremdeles har mye å ta av, så la ikke det være noe hinder for å komme deg i vannet! Om du synes det blir for mye folk i Svømmehallen og i Badeland kunne du jo forsøke på Solborg. Der hadde de i alle fall åpent en dag i uken. (Det er flere år siden, så ting kan jo ha forandret seg) Vannet der var litt oppvarmet, men det gikk godt ann å svømme i det. Det var bare noen få som møtte opp, men de hadde svært ulik størrelse!!!
Mener også å ha hørt at Saniteten eller liknende også har åpnet et varmtvannsbasseng i Stavanger. Skulle ønske for din del at du kom deg i vannet. Det er bare herlig og gjør så godt,- også for vekten!
Jeg har gått i varmtvannsbasseng med over 40 kilo for mye,- og har sjelden vært den tyngste!
Ikke vent,- men start nå!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat