Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-11, 00:25   #35
shailene
Seniormedlem

shailene sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Erfaringer med periodisk faste

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

20 min cardio? Hva slags type økt er det da? 10 stk 100m spurt? Men da er det vel strengt tatt en ren høyintensitetsøkt hvor du trener anaerobt hehe

Nei, altså.. Er jo mange som liker å ta seg f.eks. en liten runde på crosstraineren før jobb eller middag, om man ikke har tid eller gidd til fulle treningsøkter så ofte som man burde. Er da trening det også. Men tull å si at man "må" spise mat eller få i seg karbo før slike småøkter. Mulig det var påpekt før i tråden, jeg bare skumleste.

Uansett, får nok mer fordeler ved å trene på tom mage ved slik trening hvor man ikke rekker å bruke opp glykogenlageret uansett, enn fulle økter man ønsker å få maks utav og få framgang i formen, for da skal man jo gjerne klare å ta i alt man har og litt til. De færreste klarer vel å yte maks på slike økter, på tom mage. De som sier de yter bedre i ketose juger sikkert ikke men.. De er vel ikke akkurat i flertall.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat