Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-11, 15:27   #16
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: SMS-innlegg i VG i dag

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg leste at smørforbruket har gått opp med 7% fra i fjor, mens smørproduksjonen er på 70% av det normale. Det tilsier vel ikke at det burde være tomt i butikkene, bare folk kunne la være med den idiotiske og egoistiske hamstringa. Men jeg tror ikke lavkarbofolk er verre til å hamstre enn andre ...

Kanskje noen burde få smør på resept?

HVis smørproduksjonen er bare 70% av normalen og forbruket har økt med 7% så sier det seg selv at det blir for lite UTEN at folk hamstrer. For jeg kan ikke tenke meg at det ble kastet 30% smør..

Samtidig er det jo litt nostalgisk! Folk lager julekaker og mange av de gamle oppskriftene krever smør og ikke margarin. Gamle kaketradisjoner med datidens ingredienser lever videre!!