Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-11, 23:28   #45
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Erfaringer med periodisk faste

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Men jeg lagde ikke en teori ut av det og tjente ikke penger heller ;-)

Her antyder du indirekte at de som tjener penger på opplegget sitt ikke er troverdig. Om det ikke er det du mener, så formulerte du deg hvertfall serdeles dårlig.

Jeg har aldri snakket om kroppsbyggere, det var det plutselig du som tok opp. Jeg beskyldte deg for å svekke kredibiliteten til folk som gir helseråd, på bakgrunn av at de tjener penger på det. Da svarte du at:

Sitat:

Jeg svekker ikke kredibiliteten til en bodybuilder jeg da. Det klarer de utmerket godt selv innenfor den kulturen de har dessverre.

Som sagt så snakket jeg ikke om kroppsbyggere, så hvorfor du tok opp akkurat denne gruppen ser jeg ikke. Resten av kommentarene dine angående kroppsbyggere og doping henger jeg egentlig ikke med på. Hvem er det du argumenterer mot her egentlig?

Når jeg sier at det ikke er fruktbart å generalisere alle kroppsbyggere, så er det på bakgrunn av den kommentaren din, der du sier at kroppsbyggerne selv svekker sin kredibilitet. Du hadde foreløpig ikke nevnt noe om hvordan, du bare kom med en løs påstand.

Kroppsbygging er forøvrig svært utbredt, og foregår ikke bare på konkurransenivå men også på hobbynivå. Å generalisere alle som driver med kroppsbygging er bare dumt, selv om jeg er helt enig med deg når det kommer til topputøverne. (Hvordan begynte vi å diskutere kroppsbyggere egentlig?). Og nei, jeg driver ikke med kroppsbygging selv...

__________________
Blogg: www.friskogfunksjonell.no
Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat