Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-05, 10:52   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Finner den ikke igjen!

Opprinnelig lagt inn av Karin

Men når det står soyaproteinpulver - hva mener dere da? Hvor kjøper man det og hva heter produktet? Og er dette det samme som man kan ha i smoothies som heter proteinpulver?

ja det er det samme Karin. Du kan bruke hvilket som helst proteinpulver, soya eller myse, whey, - eller vha de heter alle sammen ! Men til slike pannekaker er kanskje nøytral smak eller det med vanilje det beste ! De fås kjøpt i en hvilken som helst helsekostbutikk også, men Ketolyse sitt er nok litt billigere. For min del foretrekker jeg myse/whey protein da det ikke har soya bismak slik soyaprotein har. Jeg har prøvd begge typer som sagt og de har samme "virkemåte".