Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-11, 21:33   #1395
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Mitt tog går i små sirkler... Ikke mye endring her nei.. hverken på den ene eller den andre måten. Jeg depper for tiden. Jeg vil ikke avfinne meg med det at lungene mine ikke vil puste på rette måten. Kapasiteten er der, det er evnen som ikke er helt på topp, uvisst av hvilken grunn.

Natt til søndag fikk jeg ikke sove i det hele tatt. Jeg la meg tidlig, klokken ti, men hver gang jeg nesten sovnet stoppet pusten og jeg hoppet opp i senga og hev etter pusten... Og dette MED pustemaska mi. Og påfølgende dødsangst hver gang... Klokken seks stod jeg opp.

Så søndags ettermiddag åpnet jeg ei flaske rødvin som jeg tømte ganske kjapt. La meg til å sove og sov som en stein til klokken syv i dag tidlig.

Sambo sa at jeg både stoppet å puste og at pustemaska mi pøste på med massssse luft, men jeg slapp i allefall å oppleve det. Jeg sov godt.