Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-11, 14:13   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Vi gir kun til familien, vi har ikke råd til mere.. Og vi er en stor familie, jeg har 3 søsken og mannen 7.. Vi gir til de barnløse søsknene, barna til de med barn på mannens side og siden jeg har kun en søster med barn får hun og barna og våre foreldre.
Budsjettet er i grunn lik null i år, det tas av matbudsjettet vårt.. Sånn det er nå har vi egentlig ikke budsjett til mat heller.

Jeg lager mange gaver i år og har ellers vært på salg og funnet fine gaver til tantebarna mine.

Vi kommer nok til å bruke +-2000kr på gaver i år. Skulle ønske jeg hadde 3000kr til.

Ellers kan du jo lage noen venninegaver og ha i bakhånd, hva med et glass med salte eller brente mandler? Hjemmelagde karameller? Bringebæreddik? Slike ting koster lite, men de gleder som regel mye!

Har du ikke råd, så har du ikke råd. Men jeg kjenner på de samme følelsene som deg. Jeg vet at mine foreldre har kjøpt gaver til våre barn for langt mere enn vi vet vi kommer til å få til, den følesen er grusom Men samtidig, jula handler IKKE om gaver for vår del!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat