Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-11, 15:28   #798
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Et nytt spørsmål...

Jeg rusla forbi garnbutikken på storosenteret i dag, og der var det stilt ut en barnegenser med haimotiv på. Hai med gap foran, og hale bak. Folk som kjenner meg litt er nok fryktelig klar over at jeg både er ganske barnslig og har fullstendig hai-dilla, så her er den soleklare planen at JEG må ha en genser med hai på. Men... mønsteret finnes bare i størrelse 2-8 år, selvsagt. Så jeg lurer på om det er veldig tricky å ta et sånt mønster og kombinere med en litt mer standard figurformet voksen-genser? Det høres ikke helt umulig ut, men tror jeg evt vil trenge konsulent-oppfølging, hehe.

(Det kan beskues i denne pdf'en, forresten...)

Jeg har ingen ide om hvordan det gjennomføres, men det kan da ikke være umulig. Tøff genser Gleder meg til å se den ferdig!

Jeg falt heelt for pingvindrakten (riktignok ikke til meg selv ). Og samboer, som er Linuxmann, vil nok elske den! (må bare se å få produsert noen barn...)