Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-11, 18:05   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Vi har en hel haug med folk å kjøpe til i år... I tillegg har jo husstanden økt med en person som skal ha gave til alle også. Gavene fra han ligger vel på pluss/minuss 200 pr pers. Litt mer til mormor og morfar for de har hjulpet oss veldig i år.
Ca 300 pr pers til de voksne (er planen, blir alltid mer!), dvs foreldra mine, faren og stemora til sambo, bestemødrene mine, dama til broren min og søstra til sambo. Litt mer til broren min siden han reddet bilen vår da den totalhavarerte... Mellom 1000 og 1500 fra meg til sambo, samme fra han til meg tror jeg. Og ca 500 fra lillegutt til pappa'n.
Også er det et par hundre til samboeren til søstra til sambo, og det samme til hver av døtrene hans. Og ca 400 til han de har sammen som samboe er onkel til. Og 2-300 til halvsøstra til sambo, og det samme i bursdaggave til henne (22. Des....). Jaja, det drar på!
Hva vi kjøper for til lillegutt veit da fåglarna... veit ikke hva jeg skal kjøpe heller. Men det blir vel kjapt en tusenlapp eller to.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat