Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-11, 21:43   #23
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: SMS-innlegg i VG i dag

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men hva er egentlig hamstring? Min mor pleier å kjøpe ti-tolv bordpakninger om gangen, for å ha på lager og slippe å huske på når det er tomt.
Selv bruker jeg halvkilos pakningene til vanlig, og to av de er ikke uvanlig å plukke med i butikken (ikke hver gang da, men dere skjønner tegninga). For en GR familie ville jo dette vært hysterisk mye smør. Og når jeg nå da kjøpte fire bordpakninger, som tilsvarer mitt normale forbruk, vil jo mange se på det som hamstring....

Hamstring er når man hører at det begynner å bli tomt for noe og løper ut og kjøper opp mye mer enn man hadde gjort ellers. Når man VET at det er fler som vil ha, men som ikke kommer til å få bl.a fordi at noen får helt panikk og kjøper opp hele butikken.