Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-05, 21:02   #27
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Jeg har hatt konstant forstoppelse så lenge jeg kan huske, det kan gå hvertfall 1 uke i mellom. og det gjør veldig vondt og er vanskelig å få det ut.

det var og sån når jeg gikk på lavkarbo før jeg skeia ut i sommer, men nå som jeg begynte igjen med en ny rytme:

smoothie til frokost
knekkebrød/dans rugbrød/annet lavkarbo brød til lunsj og
grønnsaker og kjøtt til middag

nå går jeg på do nesten hver dag. av og til 2-3 ganger for dagen, det er helt utrolig, og kjempedeilig. Tror dere at brødet med masse sunne gode korn har noe å si?

men nå kan det og gå dager mellom, men som oftes er det hver dag. tenkt så deilig etter 18 år med konstant forstoppelse! jeg har hatt så utrolig mye magesmerter pg dette.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat