Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-11, 12:21   #2060
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg merker med meg selv også, at jeg "unngår" forumet når jeg ikke er flink med kostholdet. Man har liksom ikke lyst til å rapportere at man spiser høykarbo på lavkarboforum... Men å skryte over hvor flink man er derimot... det frister!

Denne kan jeg signere på, så etter en periode i vår/forsommer med litt nedgang så ble det lang, lang sommerferie (igjen).
Hadde egentlig ikke tenkt å starte på an igjen, var ikke bittelitt motivert heller, men da mannen plutselig kom hjem fra et par ukers jobb og hadde gått over på lavkarbo og var fast bestemt, så var det bare å hive seg med. Det er så mye, mye lettere når man er to, og ikke frister hverandre, og lager og spiser samme maten. Vi er ikke helt fanatiske, det kommer både løk og tomater i saletene som oftest, og det blir litt brøderstatninger innimellom, men er ganske strukturerte likevel. Nå har jeg gått ned ca tre kg på knapt fire uker, og det kjennes bra ut! Er kommet skikkelig inn i det igjen.
Håpet denne gangen er at vi fortsetter å spise relativt lite karbo når vi er ferdige, og at mye salat og grønt i kosten vår er kommet for å bli.

Litt ironisk er det at mannen har begynt på lavkarbo, for han var så lite interessert og himlet med øynene da jeg starta for snart to år siden. Men han måtte vel bare finne på det av seg selv, slik mannfolk gjerne må få tro at ting er deres ide!

Lykke til i førjulstida alle sammen! (er det noen igjen her?)

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat