Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-05, 10:28   #9
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: svin og leddsykdom

Opprinnelig lagt inn av Anne

Jeg var til utredning for Bekthrews for 20 år siden, og den gang sa reumatologen at jeg skulle spiste minst mulig svinekjøtt.

Jeg har en kamerat med Bekthrews og han sier at han blir bedre uten svinekjøtt, og at det fortsatt er gjeldende råd.

Svinekjøtt har jo vært et "skittent kjøtt" siden langt tilbake i historien, så jeg vil ikke se helt bortifra at de ligger noe i de kulturelle/historiske anbefalingene. Det er ingen blodtyper som skal ha svin heller - om jeg husker rett. Jeg opplever også at jeg fungere bedre uten svin, selv om jeg ikke har noen revmatiske plager.

Angående Kwasinewski/Skaldemann diettene så anbefaler de da også annet kjøtt enn svinekjøtt?