Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-11, 10:55   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fikk kjeft av legen pga lavkarbokosthold (trenger innspill!)

Du har marginalt høyere kolesterol enn meg (jeg tror jeg sist lå på 5,3 totalt, da unntatt en måling på rundt 8 som en stokk dum endokrinolog tok på meg to timer etter et inntak av egg og bacon. ), og legen min som egentlig ikke er så lavkarboorientert (han har strekt seg til å si at Fedon har noen gode poenger) har sagt at det er finfint!
Det finnes faktisk ikke en eneste klar sammenheng mellom høyt kolesterol og hjerte- og karsykdom. Det er bare teser, som pdd aldri har blitt bevist. Dette med 5-grensen virker bare som et siste krampaktig grep, som jeg ellers tar med et lass salt, særlig etter at de på apoteker tilbudte kunder måling av totalkolesterol, og hvem er det som i siste hånd selger statiner? ... Just saying.
6,7 er fortsatt det øverst i normalområdet for totalkolesterol hos laboratoriene. Jeg tror du bare kan slappe helt av.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat