Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-11, 11:26   #14
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fikk kjeft av legen pga lavkarbokosthold (trenger innspill!)

Opprinnelig lagt inn av Karla, her.

Men har dere noen meninger om barna mine skal slutte med majones og rømme? En fløteskvett over maten (som vi av og til har brukt i stedet for saus). De spiser 2-3 skiver til kveldsmat (ca 2 timer etter middag). Da VIL de så gjerne ha brødskiver. Tips til noe annet? Tenker på at 4-årige datteren min er lett overvektig. De får sjelden boller/kaker i uka. Kun lørdagsgodteri.

Prøv Ingers lavkarbobrød? Fås på Rimi og Ica i alle fall, koster ca. 35-36,-. Ser ut som vanlig brød, smaker som vanlig brød (inneholder noe frø da), men inneholder ca. halvparten så mye karbo som vanlig brød, noe mer enn Fedon-brødet, men ikke mye. Fedon-brødet er også godt forresten. Unger trenger jo fett så jeg ville heller prøvd å holde litt igjen på syltetøy med sukker, brunost, prim og søtpålegg.

Og det sier jeg som har ei snuppe som ikke spiser stort annet pålegg enn innherredsost...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat