Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-11, 14:06   #22
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Fikk kjeft av legen pga lavkarbokosthold (trenger innspill!)

Heipådu: Fastende blodprøver ja.
Og Sofie Hexeberg var det hun som nevnte først. Hun nærmest fnøys av Hexeberg som ene og alene var ute etter å tjene masse penger. (Ja, for hun har jo gjort det! Og det er så mange gode grunner til det.)

Peppa: Jeg spiser brød på jobb. Jobber i barnehage og skal helst spise det samme som barna (får all mat på jobb). Men det er selvsagt ikke noe stort problem å spise lavkarboknekkis e.l og evt si til barna at jeg tåler ikke brød så godt. Men har lenge tenkt på at det er på tide med litt knekkebrødbaking og proteinbrød igjen.

smgj: Legen nærmest banket inn i skolten min at sukker er ikke farlig, heller ikke ris, pasta og poteter. Hun kunne da i det minste sagt: Alt med måte.

Jeg fikk som dere forstår en real bakoversveis av det hun sa, men jeg fikk til slutt siste ordet: Hvis blodprøvene var så ille at jeg blir innkalt til time for kostholdsveiledning i januar, da er det jo merkelig at alle svarene mine er innenfor referanseområdene. Jeg ante ingenting om dette, jeg fikk bare beskjed at om dersom jeg ikke hørte noe, var alt normalt. Så, en ukes tid etter at jeg hadde ringt og fått tilsendt verdiene mine, så får jeg en innkalling til legetime "som avtalt". Vi hadde ingen avtale om det. Og var det avvik i blodprøvene, må jo slikt stå på utskriften, i kommentarfelt e.l. Da sa hun bare "Ja..." og ble litt betenkt. Før det var hadetbra og godjul.

__________________


Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat