Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-11, 23:07   #2
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Mister "følelsen" i hendene

Opprinnelig lagt inn av Mintu, her.

Har forsøkt å finne ut av dette andre steder uten jhell, så jeg prøver meg her
Jeg trener en del, mest løping og spinning, ca 5 ganger i uken.
Etter harde og lange økter mister jeg kontrollen over hendene..!
Det begynte med at det bare var den ene hånden for noen uker siden, trodde det var fordi pulsklokken var festet for stramt, men da jeg byttet hånd på den ble det ikke bedre. Hånden har vært rar siden.. (!)
På trening i dag begynte begge hendene å tulle. Det gjør ikke vondt, men det er akkurat som om jeg ikke har kontroll over musklene i hendene. Klarer ikke stramme hånden og klarte såvidt å få på meg sokkene..! Jeg har inge
Resten av kroppen er helt tipp topp, spiser næringsrikt både før og etter trening og sliter ikke med kramper eller lignende ellers. Prøver å ta ekstra magnesium for jeg inbiller meg at det kan ha noe med det å gjøre, men tror ikke det funker..

Noen som har opplevd noe lignende?

Får det mest etter sykkeltimene, men merker det etter løpingen også.
Holder ikke hardt i styret og sykkelen er stilt inn etter meg..

Noen som vet?

Muskelspenninger i nakken, kanskje

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat