Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-05, 15:17   #7
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Menstrasjon og slanking

jeg har vudert å slutte på pillen for å se om jeg går ned i vekt siden jeg gikk sån opp når jeg begynte på den for snart 3 år siden, men hva skal man gå på om man ikke går på det?

gikk først på loette, fikk mensen i 2 månder i strekk
gikk over på symfase synest de var kjempegode og ingen bivirkninger som her husker. eller jeg fikk litt høyt blodtrykk men det var ingen som kunne svare på om det var fra pillene

når jeg skulle fornyeresepten hos helsesøster sa hun at hun ikke hadde lov å skrive ut disse som jeg tidligere hadde fått fra skolelegen

så da fikk jeg Trinordiol under begrunnelsen " det er den vi skriver ut til de fleste, og de fleste er fornøyd med den,

i begynnelsen så kom mensen ganske merkelig og første 6 måndene altid før den skulle, og pakken var dobbel så stor og veldig upraktisk. men den er billig (greit når jeg faktisk skal begynne å betale for dette)

men nå synest jeg de er helt grei, blør når jeg skal og de virker som de skal. men jeg vil jo helst ikke gå på noe i hele tatt.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat