Sv: Desemberutfordringen
I dag var det Jillian tid. Bast metabolism, burn fat eller noe i den duren. Cardio trening stort sett. Styrke er ikke tingen i dag.
1/12: 35 min Jillian
- 20 min core / bekkenbunn
- 4908 skritt
2/12: 20 min tredemølle
- 70 min styrke (må ha blitt mange og lange pauser, men da tok jeg vel godt i på vekter i hvert fall...)
- 10 min tøyning
- 20min core / bekkenbunn
3/12: 50 min Jillian
- 10min bekkenbunn
- bowling (kanskje ikke mest trening, men et godt mål på at jeg er blitt sterkere, +2kg på kule og holdt 2 runder uten problem...)
Og Hypah, sliter litt foreløpig med å skille høy og lav intensitet , i hvert fall innen løping. 14:45 på 2km er kanskje ikke imponerende generelt, men jeg var ganske kaputt en stund. I tillegg må jeg jobbe med den psykiske delen i å ta meg helt ut i harde økter / styrke trening. Sliter med å presse meg når det begynner å bli ubehagelig... Jillian sine videoer har jeg veldig positiv erfaring med hittil, hadde aldri vært der jeg er uten. Å trene korte økter jevnlig, gjør det enklere for meg å finne motivasjon. Tenker "det er BARE 20/30 min" og mister jeg motet under veis, så driver jeg nærmest nedtelling. Det er lett å vite hvor mye som er igjen, da alt er circuit basert.

Sist redigert av VSB : 03-12-11 kl 17:02.
|