Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-11, 22:12   #13
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 6 mnd på vei, på an igjen med lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg er mann og har ikke peiling, men er det ikke fullstendig normalt å få vektøkning som gravid?

Litt sånn naturens egen måte å sørge for at både mor og barn har reservelager av det meste?

Selv min svigerinne som er sykelig tynn la på seg 20 kilo under graviditeten, men i motsetning til mange så mista hun selvsagt minst 15 av de ila et par tre måneder etter fødselen....

Litt er vanlig, ofte går man også opp en del kilo pga økt matlyst også( og noen av oss klarer å gå opp 30kg enda man spyr hver morgen i 9 mndr)..

Det er jo ikke ønskelig at allerede overvektige gravide skal gå opp masse heller, kun det vanlige. Og noen må legge om kosten pga svangerskapsdiabetes.

Jeg har ikke gått ned svangerskapskiloene etter noen svangerskap, kun det barn mm veide...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat