Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 12:00   #2327
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Simba1, her.

Kozemor: Håper dere finner ut av det og at det ordner seg fort....eller at det løsner av seg selv. Masse lykke til

Lille: Gratulerer med resultatet!! Du er ikke den eneste som har sprukket Jeg skulle lage noe lavkarbokaker til jul i dag, og det ble LITT for mye smaking både på røre og sjokoladetrekk........Tror jeg må gjemme resten i skapet til min mor frem til jul, ellers er jeg redd for at resten også forsvinner i en kjempesprekk.....for lavkarbo-godt er nammenam!! Frister ikke veldig med grønnsaksuppe når det ligger kokosmakroner, troikakonfekt og kokosboller(skumboller) på kjøkkenbenken

Men jeg må si at når man erstatter sukkeret i kaker osv, så blir man mye fortere forsynt enn når det er sukker i....og det er jo en fin ting

Blir iallefall ikke bakt noe mer her i gården før julehelgen!

Det er det som er så genialt med lavkarbo for meg hvertfall, har jeg en lavkarboutskeielse blir jeg fordundre meg mett av det og jeg greier ikke like mye som ved en høykarbosprekk, gi meg sukker og jeg kan spise hele dagen uten å bli mett

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat