Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 12:10   #2328
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Noen som har vært i Riga her? Jeg var der nå for 3.gang, førjulstur med barna. Aldeles herlige dager(5)på fint hotell, ble 3 små krembaserte desserter som ikke passer helt inn i lavkarbokosthold, men ellers holdt jeg meg lavkarbo, men MYE kalorier og heldigvis MYE trim. Må ha gjort noe riktig for 1,5 kg opp er kjempelite til meg å være, gi meg litt sukker og jeg fyyyker i været vektmessig.Man lærer seg etterhvert at livet skal leves, alle sprekker av og til, mange uplanlagt noe som gir tapsfølelse for mange. Vel, jeg er veldig fornøyd med å ha gått opp så lite når jeg spiste alt jeg ville, eneste kravet til meg selv var at det skulle være det mest lavkarbovennligge alternativet i den og den situasjonen. Har ikke noe følelse av å ha gjort noe galt, dette hadde jeg gledet meg til og motstod masse sukkerbomber på turen, men koste meg med feks sukkerfri sjokolade eller baconsvor når resten spiste godteri, kuttet potet ved middagene feks. BRA nok synes jeg. Har fase 1 nå 3 dager bare, for å kikke igang så de nye kiloene ikke blir sittende, håper det skal fungere.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat