Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-05, 17:57   #11
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Menstrasjon og slanking

vet ikke helt om jeg stoler på sånt.. fordi jeg har ikke planer om å bli gravid og det har veldig mye å si siden jeg studerer og har 2 1/2 år igjen til jeg er ferdig.

men jeg har vudert inplantat som er mye det samme som p-sprøyte men man trenger ikke bry seg om den på 4 år. det er jo en invistering. men jeg har lyst å få barn innen 4 år så da blir det litt dumt for da blir det dyrere en om jeg hadde latt den stå inne i 4 år. men jeg har jo god tid da. vet ikke

helsesøster hadde lyst å sette inn spiral og siden jeg har fast partner. det er vist derfor de ikke vil gi unge spiral.

men jeg tror ikke jeg vil ha det før etter jeg har gått gravid hvertfall.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat