Lei lavkarbomat...
Jeg mener ikke å spre negative tanker, men føler behov til å lufte noen tanker med dere. Håper det er rom for dette også her...
Jeg har nå spist ketogen mat i 8 uker, og gått ned 13,3 kg. Jeg er superfornøyd med dette, men er skikkelig lei av lavkarbo mat. I det siste har jeg ikke orket spise mer enn 2 måltider om dagen, og da presser jeg meg litt til å spise pga gammel tankegang om å spise. Jeg er ikke akkurat sulten, men kjenner at enerigen er ikke på topp. Jeg syns maten smaker for mye, og at den er så fet. (Om jeg spiser lettere mat som bare salat lissom, så er jeg jo mer sulten og vil spise mer...) Jeg savner mildere smaker, og lettere mat.
Jeg spiser variert av ren mat.
Jeg tenker også slik: I det siste har jeg gått ned raskere enn til å begynne med, og tror det er fordi jeg spiser lite hver dag. Jeg spiser derfor lite kalorier og karbohydrater. Derfor går jeg ned. Jeg tenker at jeg bare lurer meg selv, for når matlysten går opp igjen, så vil jeg spise mer, og derfor gå opp i vekt igjen. (Noe jeg er redd for...)
Noen som kjenner seg igjen i disse tankene?
Sist redigert av Marella77 : 04-12-11 kl 22:33.
|