Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 23:07   #6
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lei Lavkarbo-mat...

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

MÅ du spise ketogent? Kan du tenke deg å øke det daglig kH-inntaket litt, slik at du får mer mat å variere med?

Og HVA er det du savner? Hva er det som gjør at lavkarbomaten blir ensformig og kjedelig? Savner du poteter, ris, pasta, brød?

hehe, jeg MÅ ikke spise ketogent, men jeg er så redd for å sprekke om jeg gir meg selv lillefingeren... Jeg er et sort/hvitt menneske, som sliter med gråsoner. Enten full rulle, eller ingenting om du skjønner... Derfor har jeg blitt full rulle, hehe

Jeg savner indisk mat, tai-mat, mexikansk mat med ris, lefser og søte suser. Jeg savner pizza, pasta og knekkebrød. (Har prøvd noen lavkarbo-frø/knekkebrød, men de faller ikke i smak). Savner også loff, hehe.