Sv: 6 mnd på vei, på an igjen med lavkarbo
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Ikke for å være ufin, men noen ganger virker det som om du overhode ikke har lest gjennom trådene før du svarer. Rett og slett litt vanskelig å skjønne hvordan du sammenfatter trådene og hva du får ut av det. Du legger ofte frem ting på en provoserende måte, og disser mottakeren for å ikke skjønne at du fleiper. Eller som i dette tilfellet, at påstanden din egentlig var et spørsmål. Kan ikke tenke meg du med viten og vilje går inn for å fremstå som ørlite ufin, til tider frekk og arrogant? I såfall er det en merkelig innfallsvinkel og unødvendig vinkling på et så hyggelig forum som dette Nå er vi flere som har kommentert din måte å uttale deg på, det hadde vært flott om du kanskje tar det litt til etterretning, du har mye å komme med, men skal jeg gidde å lese dine innlegg bør de være litt hyggeligere formulert 
Det er INGEN som anbefaler ketogen kosthold under graviditet. Noe som blir skrevet flere ganger i også denne tråden. Og årsaken til at ts spør om et alternativt kosthold. Som da ikke er ketogent.
Hvorfor det ikke anbefales? det er ekstremversjonen av lavkarbo, jeg ville ikke hatt det ekstra stressmometet under et svangerskap.
Det er mange her som slanker seg ved å spise ketogent for å øke mulighetene for å bli gravid.
Og som går over til et mer moderat kosthold under svangerskapet.
Beklager litt avsporing her, ts 
Hei. Neida, går ikke inn for å være arrogant, men jeg oppfattes slik her inne kanskje. Er på mange andre forum innenfor interesseområdet og der oppfattes jeg ikke slik, skriver ikke noe anderledes på de. Kan være at brukermassen er forskjellig på ulike forum bare. Jeg er på bilforum, MC forum, Hifi-Audio/Videoforum, byggeforum, dataforum, treningsforum, verktøyforum og her inne. Jeg er nå bare meg og merker at ulike forum har ulik takhøyde.
Grunnen til at jeg spurte var for å få raskt svar på noe som jeg fant interessant, men jeg leser ikke gjennom alle trådene nei, det er nok riktig, synes det er enklere å spørre direkte. Bedre å spørre i en tråd som allerede er opprettet enn å lage ny tråd om kanskje det samme temaet?
Dette med ketolyse og slanking under svangerskap opptar meg noe, da jeg har en venninne som slanker seg mens hun er gravid. Har ikke sagt noe spesielt til henne, men personlig synes jeg det virker noe uansvarlig egoistisk. Derfor spurte jeg her inne om dette ikke var noe betenkelig.
Er ikke mer komplisert enn det Charlotte 
|