Sv: Noen som går ned ved å kun ...
Opprinnelig lagt inn av langaard, her.
Jeg og mannen gjør det helt o
Takk for tilbakemelding.
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Har ikke kutta ut alt det heller, men begynt å innta det på en helt annen måte. Men du spiser ketogent nå? Hva spiser du ikke nå som du kan begynne med hvis du går for å "bare" kutte ut de matvarene?
Spiser ketogent ja. Jeg spiser ikke div. grønnsaker og f.eks banan. Jeg spiser ikke sauser med litt hvetemel i eller puréer med hvetemel i. Og div supper med mer enn 5 kh pr 100. Jeg spiser også begrenset med grønnsaker. Og så ønsker jeg å spise hva som helst som blir servert meg borte, bare kutte ut poteter, ris, brød, pasta. Slike enkle ting. Ønkser også å spise hva jeg vil av dressinger til salater ute på restauranter... Og alle indiske sauser, kinesiske sauser osv...
Opprinnelig lagt inn av Aline, her.
Det ser jo veldig lavkarbo ut. Dvs at du ønsker å spise alt av frukt og grønt? (minus poteten) Ja, bl.a.
Burde funke greit, bare du balanserer fruktinntaket. Spis litt nøtter sammen med frukten og ikke for mye frukt. Det er også forskjell på hvor mye sukker det er i forskjellig frukt 
Det er jo ikke verre enn å teste det en liten mnd og se?
Selvom andre går ned i vekt på den måten er det ingen garanti for deg. Og vice versa 
Jeg savner kun banan av frukten, og den er jo værst... Jeg vet jeg bare kan teste det, men er redd for å sprekke fra dette opplegget. Jeg er svak om jeg sprekker. Derfor ønsket jeg å høre om det var flere som gjorde dette, og så lyktes, for da er jo sannsynlighet for at jeg også gjør det 
|