Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-11, 12:37   #25
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: 6 mnd på vei, på an igjen med lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.


Grunnen til at jeg spurte var for å få raskt svar på noe som jeg fant interessant, men jeg leser ikke gjennom alle trådene nei, det er nok riktig, synes det er enklere å spørre direkte. Bedre å spørre i en tråd som allerede er opprettet enn å lage ny tråd om kanskje det samme temaet?

Dette med ketolyse og slanking under svangerskap opptar meg noe, da jeg har en venninne som slanker seg mens hun er gravid. Har ikke sagt noe spesielt til henne, men personlig synes jeg det virker noe uansvarlig egoistisk. Derfor spurte jeg her inne om dette ikke var noe betenkelig.

Er ikke mer komplisert enn det Charlotte

Om du leser ørlite mer, ser du at jeg heter Charlott, uten e

Det har definitivt med din måte å ordlegge deg på, det er kanskje fordi dette er et kvinnedominert forum hvor de aller fleste ordlegger seg på en hyggelig måte, at du fremstår som du gjør?

En kurant måte å få frem spørsmålet ditt på hadde feks vært: Hvordan er det med ketogent kosthold under svangerskap? Anbefalt eller ikke?

Å sspise ernæringsmessig fornuftig under et svangerskap er aldri feil, uansett om man kaller det slanking eller ei.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat