Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-11, 12:44   #17
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lei lavkarbomat...

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Dersom man ser i tråden Hva spiste du i dag, så ser man at du spiser mye det samme. Man blir fort matlei om man spiser samme maten hele tiden. Hva med å variere litt? Kok en høne og lag suppe, foreksempel. Det finnes mye annet en kotelleter og ostechips

Hei Peppa Gris Ja, jeg spiser til tider litt ensformig. Men koteletter har jeg spist bare en dag, men ostechips har vært 1-2 av mine måltid i det siste. Enkelt å lage. Jeg har spist mye blomkålsuppe, noe jeg har mistet heeeelt lysten på.
Prøvde ny vri til frokost i dag da. Eggerøre med laks. Det var godt til jeg kom halvveis, da ble jeg kvalm av det! Tåler ikke så mye før jeg syns maten er forferdelig.

Jeg er ikke så flink til å prøve ut helt nye retter, men skal prøve å utvide litt...