Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-11, 20:39   #15
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Tørr hals, hoste.

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Fribols host/hals! Smaker ikke best, men funker som fy og er helt lovlig på Ketolyse. Fåes på apotek. Fribol har forøvrig også andre smaker, sitron, lakris m.m som er lovlige på ketolyse

Hei igjen Charlott! Jeg vil bare igjen si takk for tipset... Etter noen dager, ca opp til en uke, var hosten borte... Aner ikke om det var pga Fribols, men tror det, for før når jeg har hatt det slik, har det vart i 100 år! Og så var det litt godt å ha noen lovlige drops å suge på av og til