Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-11, 20:51   #30
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lei Lavkarbo-mat...

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Hehe er det virkelig et trønder ord? Vi sier mye ordet 'trasig' her og jeg er fra Sunnmøre

hehe, da har jeg tatt helt feil... Kanskje jeg bare har hørt trøndere si at de har det trasig...

Opprinnelig lagt inn av Siljenh, her.

Prøv å skei ut med en eller to loffskiver, og når magen viser hva den synes om loffen så vil du aldri ha lyst på det igjen... Jeg prøvde pizza fra peppes for en stund siden og det var terror for magen

Ønsker deg lykke til videre!

Tusen takk for masse gode råd og tips!!! ps, den loffskiva fristet ikke like mye etter hva du skrev... Takk

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Jeg har heller ikke merka noe til at trasig er et trønderord. Kjenner mange som bruker det, og ingen er trøndere

My bad! (Er jeg ikke tøff når jeg sier det... Digger det uttrykket, selv om jeg føler meg som en fjortis når jeg bruker det, jaja, sånn går no dagan! )

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg er i allefall ikke trønder. Man sier trasig på begge sider av grensen her, og mener det samme( men så snakker de på andre siden av grensen svensk med trysilord i).

Da er det vedtat.... Trasig er for alle, hehe

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg skjønner godt du kan bli Marella77, jeg er også sånn.. Spesielt om jeg er sliten og ting går trått i hverdagen. For min del tror jeg det handler om den rusen jeg får av melprodukter. Jeg elsker pasta og ris og kunne levd på bare det, tragisk, for det er jo virkelig kjedelig mat.

Selv om jeg en periode nå spiser litt vel lite, så er energinivået på topp, for jeg har jo nok av energi med meg hele tiden og i ketose er den energien lett tilgjengelig for kroppen.

Ja, du sier noe der. Savner det rusen som maten gav før i gamledager!!! (før 2 mnd siden...). Men savner ikke humørsvingningene!! Føler meg sterkere psykisk om du skjønner. Tåler mye mer.

Og den lett tilgjengelige energien du prater om, har jeg også massevis av!!!! hehe.

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Jeg vet ikke om det vil hjelpe deg, men det jeg har gjort er å skrive ut hele denne tråden:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Tusen takk for det, skal sjekke ut denne!

[quote=Nerthus;1261879]Finnes gode tortillaoppskrifter a la lavkarbo også, og ikke minst gode [url="http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?[/QUOTE]

Tuuuusen takk, gleder meg til å prøve ut de tortillaene!!!!!!