Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-11, 23:12   #31
ToreH
Gjest

Sv: Hvor mye penger brukes på mat?

Opprinnelig lagt inn av Giulia, her.

Er student i Dk så bruker omkring 200kr uken på mat. Nå skal det sies at prisene her er mye snillere enn i norge. Fikk sjokk da jeg kom hjem i høsferien og skulle lage mat til meg, min bestemor og fattern og brukte 300kr på en middag. Skal si bakoversveis fikk en ny mening da jeg sto i kassa!

Foruten det lager jeg all mat fra bunnen av, ned til den minste dressing. Får ikke nok av hjemmelaget mat og blir inspirert hver dag til å eksprimentere med alt mulig snadder

Tror kanskje ikke det er en eneste bruker her inne som klarer leve veldig godt på 200 kr i uken på mat....Jeg synes mat faktisk er dyrt i Danmark jeg da. Ble overrasket over prisene på enkelte varer faktisk. men nå er det ca 10 år siden sist jeg var i Danmark også, så mye kan ha endret seg siden den gang.

Men å gå på restaurant var like dyrt som i Norge den gang. I matbutikken var det noe billigere ja, men jøje meg, tror allikevel jeg skulle levd temmelig sparsommelig med bare 200 kr i uka på mat, selv den gang i Danmark. Du er herved kåret til trådens mest økonomiske !

Svar med sitat