Opprinnelig lagt inn av streber, her. Det er det som er så genialt med lavkarbo for meg hvertfall, har jeg en lavkarboutskeielse blir jeg fordundre meg mett av det og jeg greier ikke like mye som ved en høykarbosprekk, gi meg sukker og jeg kan spise hele dagen uten å bli mett
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
Det er det som er så genialt med lavkarbo for meg hvertfall, har jeg en lavkarboutskeielse blir jeg fordundre meg mett av det og jeg greier ikke like mye som ved en høykarbosprekk, gi meg sukker og jeg kan spise hele dagen uten å bli mett
Høykarbosprekker er IKKE bra for meg......de blir av uante størrelser og varer MYE lengre en planlagt, og med ditto vektøkning Tror jeg skal sørge for å alltid ha noe lavkarbo-godt i frysen når jeg er ferdig på ED Blir nok ikke noe Fedonkost på meg, for det blir såpass mye karber at det trigger sukkeravhengigheten.....Men det er jo sååå mye godt man kan lage på lavkarbo Må bare prøve å ungå det når jeg skal ned i vekt.....bortsett fra i julen....da skal jeg kooose meg Gleder meg til vedlikeholdet jeg, da skal jeg sprekke både titt og ofte på lavkarbovis