Det er litt morsomt, hvordan du skriver tråder. Jeg tror alle her inne har skjønt at du har ræva full av penger. Men uansett, tilbake til temaet. Vi bruker egentlig ikke så mye penger på mat pr uke. Det jeg merker er at hvis vi er litt slakk på det å følge matbudsjettet og handler en gang pr dag så bruker vi utrolig mye mer enn hva vi gjør når vi lager en plan for ei uke om gangen. Vi bruker sånn ca 5-700 kr i uka på mat. Noen ganger er vi oppe i 700 kr pga det blir kjøpt inn f.eks frossen kyllingfilet (som da holder til to uker). Bare for å være på sikre siden så kan vi vel si 3000 kr i mnd. Da har vi unnet oss mat ute på byen også (Og vi har et høyt matbudsjett ifh til de aller aller aller fleste jeg kjenner - vi er tross alt studenter med ekstrajobber.) Det er en fordel å planlegge handelen og handle der hvor det er rimeligst. Masse kan fåes på innvandrerbutikker. Og velger man rema fremfor meny har man ofte tjent inn noen kroner bare pga det. Maten vi spiser inneholder veldig sjeldent biff o.l, men vi spiser sunt. Masse kylling og karbonadedeig (jeg kan til og med spise kjøttdeig, null problem).