Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-05, 22:21   #204
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hehe. Ja men jeg skjønner ikke hvordan gelatinpulver kan erstatte proteinpulver? Eller, kanskje ikke gelatinen blir like "bindende" om den ikke blandes i væske?

Poenget er vel heller det at mange ikke har tilgang til helsekostforretninger, eller får tak i proteinpulver uten tileggssmak, eller bruker så lite at holdbarhetsdatoen går ut før man har fått brukt opp pulveret... for det er såvidt meg bekjent svindyrt... jeg bruker det for å jevne ut kakeoppskrifter som bare trengs å justeres litt for å rette på forholdet mellom fett og proteiner, som f.eks ostekaker og delfiakake tilsatt litt honning eller økologisk sukker!!!

Sist redigert av Ziggy : 06-11-05 kl 23:37.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat