Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-11, 10:06   #41
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger brukes på mat?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Liten avsporing: Men, ikke tenk penger nå, hadde dere kjøpt mer renskåret kjøtt, biff, pålegg og flere lammelår om dere la oss si fikk handle for hva dere ville i butikken for resten av livet gratis? Eller hadde dere fremdeles kjøpt en halv hjort, gris eller slikt no og ordnet maten selv? Se nå bort fra sjarmen med å skyte sin egen hjort, rein, elg gris osv da. Det er noe annet

Tja, siden det ikke er noe jeg savner i dagens kosthold, vet jeg ikke om jeg hadde gjort så mye annerledes, selv med "rævva full av penger".

For det første er det for meg litt dustete å bruke mye mer enn hva jeg "må", gleden over å kunne lage skikkelig og god mat på et fornuftig budsjett er er absolutt tilstede. Blir kanskje et litt moralskt spørsmål?

Om man skal fråtse i "luksusmat", hvor blir det da av følelsen av å unne seg noe ekstra til helg eller andre spesielle anledninger?

Liker at det er forskjell på helg og hverdag jeg

Har forøvrig en bekjent med årsinntekt på 7-8 mill. Han tenker som meg, handler på tilbud og koser seg med indrefilèten på søndag

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat