Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-11, 13:42   #2333
tassa69
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flinke dere er :-))) her går det bra og, kjenner jeg er godt rustet for julen, med fire planlagte utskeielser(er i fase3)...bytur(alkohol), julaften 1 dag, og nyttår(pluss podens bursdag).....trives egentlig veldig godt i fase tre:-):-)))))))))))...i tillegg er det begynt å bli gøy å trene altså, fra å starte på tredemøllen og ikke tørre å løpe, på 7 begynte jeg mens jeg holdt fast...for tre mndr siden....nå løper jeg på 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, og blir god og svett før en styrke tørn...kjenner at denne forandringen er kommet for å bli( og bryr meg overhode ikke om at legene til venninnen min (hun fortalte om venninne på euro)sa at det var bare tull, og jeg kom til å fyke opp)....kjenner at tidligere hadde det såret, men nå???? nei!!....har ryddet en stabel i størrelse 48 vekk fra skapet, har vel Bergens tommeste skap( som skal fylles opp på salget i januar:-)

Jeg gjør dette for meg selv, men faktisk mest for min sønn, for at han skal ha en frisk , sunn , opplagt og tilstedeværende mamma

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat