Sv: Hvor mye penger brukes på mat?
Opprinnelig lagt inn av Echo, her.
Egentlig burde ikke det være godt å høre for deg. Da kan du ikke bare avskrive meg som misunnelig, vet du. Jeg mener fremdeles at jeg ikke greier å ta matbudsjettet ditt seriøst, jeg får ikke opplysningene dine til å henge på greip.
Dersom du syns du har et for høyt forbruk er det nok relativt enkelt å rette på det. Er nok ikke så mange justeringer som skal til før du ser resultater i lommeboka di, dersom det er det du er på jakt etter da.
Ikke på jakt etter å spare penger, tråden var for å undersøke overfladisk om andre som har lagt om til lavkarbo også opplever et høyere forbruk på råvarer enn tidligere. Dette var interessant av 2 grunner. Media melder at lavkarbo er forbeholdt de med økonomisk bærekraft og at vi selv også har opplevd en økning i budsjett ift tidligere. Resultatet er at ja, noen opplevde det samme som oss, andre har gjort det samme som før uten endring, mens andre igjen må være nøye med å handle mye på tilbud for å leve lavkarbo, mens andre igjen har redusert sitt forbruk ift tidligere.
Synes at det blir vel snevert å ikke ta et seriøst innlegg på en såpass nedlatende tone som jeg oppfattet du gjorde bare fordi du ikke får ting til å stemme?
Ja vi handler stort sett på Rema 1000, men enkelte ting må handles på lokal kjøttvaredisk fordi Rema ikke har det vi ønsker. Tror du ble litt vel snever i der du leste og tok kun Rema som utgangspunkt? Det er greit det, trodde bare ikke at det var så innmari vesentlig...
|