Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-05, 23:32   #80
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Nille

Har prøvd en ny en i dag:

Jacques - Grand Cru - Choclat Extra Noir - Orange 76 %
http://www.chocojacques.be/En/Prod100GEN.html

100 gram inneholder:

533 kcal
35,2 karbohydrater
7.2 gram protein
40.3 gram fett

Den var ALTFOR GOD !!!

den linken funket ikke men jeg smakte en ny en i dag , cote'dor (tror det var det den het ) dark orange slik jeg forstod det ut i fra inngredienselista var det 69% oh my ..... det er det beste jeg har smakt på lenge , men den var fryktelig søt så jeg er livredd for khd tallet men er det noen som vet det ? sånn helt tilfeldig tihi .... må netsen finne det ut for ellers kommer jeg til og kjøpe en plate til og regne med at det er rundt 30.....

jeg tenker slik at når det er 70% kakao kan det ikke være mer en 30% tilsatt sukker ? stemmer dette ? ( jeg veit det at khd nivået er individuelt for kakaobønnene men...)

jaja bare rot detta innleget her, men det jeg lurer på er khd tallet i denne nyyyydelige sjokoladen

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat